Košarica
Prijava
  /  
Registracija
Računalništvo
Prenosni računalniki
Namizni računalniki
Tablični računalniki
Strežniki
NAS sistemi
Monitorji
Komponente
Mrežna oprema
Tiskanje
Potrošni material
Zunanje naprave
Programska oprema
Storage
Bela tehnika
Pralni stroji
Sušilni stroji
Pomivalni stroji
Hladilniki
Zamrzovalniki
Pečice
Kuhališča
Kuhalni seti
Štedilniki
Nape
Audio Video Foto
Televizije
Fotoaparati
Kamere
Projektorji
Telefonija
Radio
Diktafoni
Dodatki za fotoaparate
Video nadzor
Snemalniki
Nadzorne kamere
Dodatki
Gospodinjski aparati
Mikrovalovne pečice
Likanje
Sesanje
Mesoreznice
Cvrtniki
Električni lonci
Grelniki vode
Kuhinjski roboti
Kuhinjski žari
Mešalniki
Opekači kruha
Ožemalniki
Parni kuhalniki
Aparati za peko kruha
Sokovniki
Vakumski aparati
Ostalo

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja                                               

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine SoftTrade so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino SoftTrade (v nadaljevanju »trgovina« ali »SoftTrade«) upravlja podjetje SoftTraded.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem SoftTrade, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje SoftTrade, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba SoftTrade ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene v spletni prodajalni se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila in se lahko razlikujejo od rednih cen v fizičnih trgovinah podjetja Softtrade d.o.o.. Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali dobavi napačen, prav tako je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artikla. Ponudba artiklov v spletni trgovini je veljavna do razprodaje zalog oz. do drugih rokov, če je pri posameznem artiklu posebej določena veljavnost.
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, kar pomeni, da je naročilo dobilo status »Naročilo potrjeno«. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV.
Cene so predstavljene kot cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR oz po spodnjih pogojih.
 
 
Cene
Spletna cena velja za vse člane trgovine SoftTrade. Član trgovine SoftTrade uporabnik postane z registracijo v spletni trgovini SoftTrade. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
 
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja objavljena Cena),
  • z nakazilom na račun upravitelja SoftTRADE d.o.o. po ponudbi/predračunu (velja objavljena cena),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa) --->> 3%  višja cena kot objvljena cena plačilo možno samo ob osebnem prevzemu v eni izmed poslovalnic),
  • z obročnim plačilom SKB kredit na prodajnem mestu (največ 1.500 EUR):
    • možnost odobritve kredita brez obiska banke:
    • možnost obročnega plačila;
    • enaka obrestna mera za vse kupce;
    • možnost nižjih stroškov odobritve;
    • višna kredita je od 150 do 1.500 EUR;
    • najnižji mesečni obrok je 20 EUR;
    • obrok kredita pa lahko znaša do 25 % prilivov zadnjega meseca;
    • odplačilna doba kredita je od 3 do 24 mesecev;
    • 10 % vrednosti nakupa, strošek odobritve in zavarovanja kupec- kreditojemalec plača prek  POS-terminala z BA Maestro kartico;
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
  
Plačilne in kreditne kartice 

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
  • Objavljena Cena se poveča za 3 odstotne točke, če je način plačila kreditna kartica (Mastercard, Visa,),
  • Cena je višja zaradi stroška izvedbe transakcije pri kartičnem poslovanju,
  • Plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • Po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
  • V primeru plačila s storitvijo SKB kredit na prodajnem mestu ostane cena nespremenjena. Nastanejo pa stroški odobritve kredita, zavarovanja kredita in obresti, ki jih stranka plača banki.
  • Storitev SKB kredit na prodajnem mestu je namenjena le polnoletnim zaposlenim fizičnim osebam (mednje ne sodijo študentje, samozaposleni in nosilci dopolnilnih dejavnosti) s stalnim bivališčem v RS, ki ne smejo biti mlajše od 18 let. Storitev je prav tako namenjena upokojencem. 
Postopek nakupa
  1. Poiščete željeni izdelek
  2. Vsak izdelek je opremljen z dvema okencema   in ceno (npr.S klikom na gumb V košarico (če je to izdelek, ki ga želite) dodate izdelek v košarico. Ob kliku na košarico lahko pregledate izdelke v košarici in spreminjate količine v polje pod količina vpišete želeno število kosov in klik na gumb XXXX, program potem avtomatično preračuna cene.
  3. Ko imate izdelek v košarici in če želite nadaljevati z nakupovanjem kliknite na gumb XXX 
  4. V kolikor ste zaključili z nakupovanjem izberete še način dostave in način plačila.
  5. Če želite lahko še vedno brez težav odstopite od naročila, še nič ni potrjeno.
  6. Za uspešno oddajo naročila se je potrebno prijaviti v sistem. V kolikor še niste registrirani se v tem koraku morate  - izpolnite obrazec.
  7. Po uspešni prijavi je za zaključek naročila potrebno potrditi sprejem pogojev in klikniti . 
  8. Po kliku na gumb  vam program pokaže povzetek vašega nakupa.
  9. Preverite podatke o plačniku in dostavi, če so potrebne spremembe jih še lahko popravite.
  10. V kolikor ni napak lahko potrdite naročilo (potrditev naročila) spremembe po tem niso več mogoče.
  11. Na zaslonu se vam pokaže okno, Vaše naročilo je sprejeto.
  12. Na vaš elektronski naslov boste dobili sporočilo s povzetkom nakupa.
  13. Vaše naročilo v tem trenutku dobi status, »V obdelavi« kar pomeni, da bo ekipa v administraciji preverili možnost dobave izdelkov v vašem naročilu
  14. S prejemom novega elektronskega sporočila se status vašemu naročilu spremeni » Naročilo potrjeno«, kar pomeni, da je blago na zalogi pri nas ali pri dobavitelju. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  15. Ko je blago dejansko pripravljeno za odpošiljanje kupec prejme novo elektronsko obvestilo v katerem je obveščen da je blago odposlano in naročilo tudi dobi takšen status »Blago odposlano« 
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov prodaja@softtrade.si) ali pa izpolni obrazec tukaj, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri vračilu artiklov,
  • če je bil koriščen SofTrade darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga za vrednost računa izstavi dobropis gotovina se ne vrača,
  • če je bil vplačani znesek z gotovino ali nakazilo na TRR pa se vrne na TRR uporabnika. 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.
 
Pravica do odstopa od pogodbe s strani ponudnika

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
 
Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
 
Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije, DPD in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Softtrade, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
 
Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih
 
Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@softtrade.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Spletna trgovina Softtrade.si ter vsi podatki, slike artiklov in gradiva prikazana na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi so v lasti proizvajalcev.



Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
 
Zlatko BRUMNIK, direktor
 
Podatki o upravljalcu se nahajajo na tukaj.
 
Pomoč uporabnikom
Zemljevid strani
Moj račun