0,00 € (0)
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 250 EUR
0,00 € (0)
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 250 EUR
  • Domov
  • / Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine SoftTrade so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)..

S spletno trgovino SoftTrade (v nadaljevanju »trgovina« ali »SoftTrade«) upravlja podjetje SoftTraded.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem SoftTrade, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje SoftTrade, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba SoftTrade ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene v spletni prodajalni se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila in se lahko razlikujejo od rednih cen v fizičnih trgovinah podjetja Softtrade d.o.o.. Ponudba artiklov v spletni trgovini je veljavna do razprodaje zalog oz. do drugih rokov, če je pri posameznem artiklu posebej določena veljavnost.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, kar pomeni, da je naročilo dobilo status »Naročilo potrjeno«. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV.

Oznake artiklov

Artikel z oznako "Novo"; je na novo dodan artikel v ponudbo SoftTrade. S to oznako bo izpostavljen minimalno 21 dni in maksimalno 90 dni.
Artikel z oznako "Odprodaja"; ima dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla.
Artikel z oznako "Povpraševanje"; trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi v centralnem skladišču ali pri dobavitelju. Potrebno je dodatno preverjanje dobavljivosti artikla.
Artikel z oznako "Akcija v fizični trgovini"; kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni samo v fizični trgovini Softtrade na Prešernovi 25 v Ljutomeru.
Artikel z oznako  ''Odprta embalaža''; artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja polni garancijski rok.
Artikel z oznako ''Poškodovana embalaža'';  artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja polni garancijski rok.

Cene

Spletna cena velja za vse člane trgovine SoftTrade. Član trgovine SoftTrade uporabnik postane z registracijo v spletni trgovini SoftTrade. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
SoftTrade po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost vnesenih podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih zahtev za spremembo izdanih računov ne upoštevamo.

 

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja objavljena Cena),
  • z nakazilom na račun upravitelja SoftTRADE d.o.o. po ponudbi/predračunu (velja objavljena cena),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa),
  • s plačilom na obroke - Leanpay
  • s plačilom v obliki kripto valute (Bitcoin BTC, Etherium ETH, Litecoin LTC je potrebno kontaktirat prodajno osebje
  • s plačilom po povzetju - Ob dostavi vam Pošta Slovenije zaračuna strošek provizije za vplačilo zneska z UPN nalogom po ceniku Pošte Slovenije (trenutno 1,22 EUR) .

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moji nakupi).

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo SoftTrade.

Plačilo s storitvijo Leanpay

V spletni trgovini Softtrade lahko ponujamo tudi obročno plačilo, ki ga omogoča Leanpay.

Več o tej storitvi si lahko preberete tukaj.

Leanpay je storitev, ki uporabniku omogoča financiranje plačila blaga ali storitev pri nakupu z nudenjem namenskih potrošniških kreditov (»plačilo na obroke«).

Uporabnik lahko koristi storitev Leanpay za plačevanje blaga ali storitev, pri čemer z Leanpay sklene Kreditno pogodbo, v skladu s katero Leanpay odobri in zagotovi posojilo uporabniku, ter izvede črpanje posojila na način, da Pogodbeniku v celoti poravna znesek plačila za blago ali storitev, naročeno na Softtrade.si. Obenem se kreditojemalec z uporabo storitev Leanpay in sklenitvijo Kreditne pogodbe zaveže družbi Leanpay vrniti znesek posojila v izbranem številu obrokov ter plačati za storitev Leanpay v skladu z vsakokratnim veljavnim cenikom storitev.

Kupcu je omogočena  izbrati ta obliko obročnega plačila za vse artikle v vrednosti nad 50 €, kupec pa lahko izbira med 3, 6, 12, 18 in 24 obroki.

Pogoji so navedeni na spletni strani Leanpay.

Leanpay storitve lahko uporabljajo le polnoletni državljani/ke Republike Slovenije. Kreditno pogodbo lahko sklene le neomejeno poslovno sposobna fizična oseba, ki je dopolnila 18 let starosti, in ima v Republiki Sloveniji stalno prebivališče ter izkaže kreditno sposobnost skladno z ZPotK- 2 in splošnimi pogoji Leanpay.

V primeru kreditnih pogodb s študenti je dodatni pogoj za uporabo Leanpay storitev dano soglasje za posredovanje podatkov o prihodkih študenta/ke iz naslova študentskega dela kreditodajalcu s strani študentskega servisa.

Za uporabo storitev Leanpay uporabnik nujno potrebuje dostop do mobilnega telefona v izključni uporabi, na katerega z namenom verifikacije prejme vsakokratno Enkratno geslo ter druga važna obvestila za pravilno uporabo storitve Leanpay. Posledično je bistvenega pomena, da so podatki o pripadajoči mobilni številki pravilni, ter da Leanpay nemudoma ažurno obveščate o morebitnih spremembah teh podatkov. Uporabnik/Kreditojemalec je v celoti odgovoren za to, da mobilni telefon v povezavi s storitvijo Leanpay uporablja varno in da dostopa do njega ne dovoli drugim osebam. V primeru posredovanja napačne številke, opustitve dolžnosti skrbi za varnost oziroma opustitve dolžnosti obveščanja ne moremo prevzeti nobenih negativnih posledic uporabe ali zlorabe storitve Leanpay.

Leanpay ima prosto presojo pri odobritvi storitve Leanpay in si pridržuje pravico, da zahtevo uporabnika za odobritev storitve zavrne brez obrazložitve.

V primeru denarnih vračil Softtrade d.o.o. celotni znesek vrne plačniku (Leanpay).

Postopek nakupa

Oddaja naročila

  • v spletni trgovini izberete željeni artikel s klikom na gumb dodaj v košarico izdelek dodate v košarico.
  • sistem vas svtomatično obvesti ali je potrebno plačati poštnino ali pa je le ta brezplačna
  • v kolikor si premislite lahko še izdelek vedno odstranite iz košarice s pritiskom na gumb x v košarici
  • ko imate željeni izdelek v košarici lahko spreminjate količino s klikom na +/-
  • v tej fazi lahko še vedno dodajate dodatne artikle jih tudi odstanite.
  • ko ste zaključili z izbiranjem artiklov v nakupovalni košarici izpolnite podatke za pripravo računa.
  • izberete način plačila
  • in nato še enkrat pogledate povzetek naročila, da preverite točnost podatkov.
  • obvezno morate potrditi polje da sprejemate splošne pogoje in da s tem nastane obveznost do plačila kupnine
  • s klikom na na polje zaključi nakup je vaš nakup zaključen in elektrinsko pošto prejmete povzetek naročila.

Naročilo sprejeto

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani SoftTrade vedno dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • SoftTrade naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo označi kot sprejeto oz. stopi v kontakt s kupcem (zaradi zagotavljanja dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko).
  • Pri dobavi artiklov, ki niso na zalogi v lastnem skladišču SoftTrade, je SoftTrade vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel.
  • Prek elektronske pošte se kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči in artikel se odstrani iz naročila in kupcu se vrne morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo stornira.
  • Če dobavitelj SoftTrade-u ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko SoftTrade naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
  • SoftTrade ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo zaključeno

  • SoftTrade v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca.
  • SoftTrade v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko kontaktov www.softtrade.si/kontakt.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 02 620 0860  ali po e-mailu na naslov prodaja@softtrade.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov prodaja@softtrade.si) ali pa izpolni obrazec tukaj, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri vračilu artiklov,

  • če je bil koriščen SofTrade darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga za vrednost računa izstavi dobropis gotovina se ne vrača,
  • če je bil vplačani znesek z gotovino ali nakazilo na TRR pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Obrazec za vračilo blaga najdete TUKAJ!

Pravica do odstopa od pogodbe s strani ponudnika

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije, DPD in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na našem prevzemnem mestu. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Varovanje osebnih podatkov je opredeljeno posebej na tej podstrani 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Softtrade, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Omejitev odgovornosti

Softtrade se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Softtrsde ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Softtrade kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Softtrade ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Softtrade mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Softtrade ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Softtrade ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Softtrade v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@softtrade.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES:

izjavljamo, da ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je kupcem na voljo tukaj

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Spletna trgovina Softtrade.si ter vsi podatki, slike artiklov in gradiva prikazana na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi so v lasti proizvajalcev.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
 
Zlatko BRUMNIK, direktor
 
Podatki o upravljalcu se nahajajo na tukaj.

 

Pogoji veljajo od 15.12.2020

Želite biti obveščeni o ugodnih ponudbah?

Prijavite se na e-novice in prihranite

* Strinjam se s prejemanjem email sporočil
Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje Softtrade d.o.o. interno obdeluje moje osebne podatke, ki sem jih vpisal/a v spletni obrazec in jih uporabi za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije, za interne analize ter statistične obdelave. Prejemnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil s strani podjetja. Odjava ali izbris podatkov je možno prek e-maila info@softtrade.si
Pogoji poslovanja

Imate vprašanje za nas?

Kontaktirajte nas
Copyright © 2018 - 2024 Softtrade d.o.o., vse pravice pridržane.